Με τη χώρα μας να μνημονεύεται παγκοσμίως για τη σωστή διαχείριση της πανδημίας του κορωνοϊού, πλέον η Ελλάδα δείχνει σαν ο ιδανικός τόπος διεξαγωγής των δημοσιογραφικών παρουσιάσεων αυτοκινήτων από την Ευρώπη (ή και ολόκληρο τον κόσμο) όταν αυτές ξεκινήσουν και πάλι.
Τα πρώτα βήματα είχαν γίνει πριν ο κορωνοϊός και ο περιορισμός της κυκλοφορίας γίνει η καθημερινότητά μας. Εταιρείες όπως η Land Rover (Range Rover Evoque), Porsche (911, 911 Cabrio και Cayenne), η Renault (Captur), η Dacia (Duster) και η Mazda με το «2» διοργάνωσαν με επιτυχία τις δημοσιογραφικές παρουσιάσεις των μοντέλων τους, φέρνοντας την Ελλάδα στο κέντρο της προσοχής.
Μάλιστα η Skoda ήθελε να παρουσιάσει την νέα Octavia Grand Coupe στην Κρήτη. Όμως το Πανευρωπαϊκό test drive/πρεμιέρα του μοντέλου στην Κρήτη ακυρώθηκε λόγω Covid-19. H φωτογράφιση του αυτοκινήτου έγινε εκεί φέρνοντας όμορφες εικόνες σε όλη την Ευρώπη.
Οι πρεμιέρες νέων μοντέλων δεν σταμάτησαν και γίνονται διαδικτυακά. Η λύση του ίντερνετ μπορεί να έχει χαμηλότερο κόστος και μεγαλύτερη ασφάλεια αλλά δεν είναι παρουσίαση. Οι δημοσιογράφοι δεν οδηγούμε το αυτοκίνητο, δεν βλέπουμε τα ελαττώματα του, δεν έχουμε άμεση επαφή με αυτό ώστε να εκφέρουμε γνώμη.
Τώρα που σιγά, σιγά η ασθένεια υποχωρεί και οι ειδικοί (εξετάζοντας τα δεδομένα) μας δίνουν την δυνατότητα να σχεδιάζουμε την επόμενη ημέρα, νομίζουμε πως ήρθε η ώρα να συνεχίσουμε την προσπάθεια και να γίνει η χώρα μας ο προορισμός των αυτοκινητοβιομηχανιών, που θέλουν να παρουσιάσουν τα καινούργια μοντέλα τους.
Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης εκτιμά ότι με μία νηφάλια προσέγγιση διαφαίνεται ότι κάπου στο δίμηνο Ιουνίου – Ιουλίου θα μπορούσαμε ενδεχομένως να κάνουμε λόγο για επανεκκίνηση, του τουρισμού και κατά συνέπεια μία αρχή των παρουσιάσεων. Φυσικά μεγάλο ερώτημα είναι τι θα γίνει με τις μεταφορές. Δηλαδή, ποια θα είναι τα μέτρα εκείνα που θα ληφθούν, με βάση τις υποδείξεις των ειδικών επιστημόνων, για την προστασία της χώρας και των τουριστικών προορισμών από νέα κρούσματα του κορωνοϊού.
Πάντως οι παρουσιάσεις αυτοκινήτων μπορούν να ξεκινήσουν ξανά στην Ελλάδα. Βλέπετε η χώρα μας έχει χαμηλά ποσοστά σε θνησιμότητα και εξάπλωση της ασθένειας του κορωνοϊού χάρη στην πολύ καλή διαχείριση της κρίσης, που έγινε από την Ελληνική κυβέρνηση σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη και τις χώρες
Αρχικά το πρώτο πρόβλημα που πρέπει να λυθεί είναι η σύνδεση της χώρας με το εξωτερικό.
Το βασικό ζήτημα έχει να κάνει με τις αεροπορικές πτήσεις. Το δεύτερο πρόβλημα είναι η προστασία της χώρας από νέα κρούσματα. Μάλιστα, όπως επισημαίνει ο κ. Θεοχάρης, ανησυχία δεν υπάρχει μόνο για το καλοκαίρι αλλά και για το φθινόπωρο, αφού η σεζόν εκτείνεται ως τον Οκτώβριο.
Το τρίτο πρόβλημα αφορά τον ανταγωνισμό, καθώς η Ελλάδα θα πρέπει να πάρει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο από μία πίτα που θα είναι φέτος πολύ μικρότερη. Το ατού της χώρας μας, φυσικά, είναι η καλή εικόνα που έχει δείξει στο εξωτερικό σε διάφορα επίπεδα.
Όσο αφορά τις υποδομές όλοι γνωρίζουμε πως τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα μπορούν να διαχειριστούν τόσο την ποσότητα, όσο και το επίπεδο που ζητούν οι εταιρίες. Μένει να δούμε τι θα κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά και τα επόμενα βήματα της κυβέρνησης για τις προσελκύσει στα τουριστικά θέρετρα της χώρας μας.
ΠΗΓΗ : newsauto.gr