Σχολιάζοντας τα θέματα του μαθήματος «Πληροφορική Προσανατολισμού» ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Λάρισας αναφέρει:
«Τα θέματα κρίνονται συνολικά πιο βατά συγκριτικά με αυτά της προηγούμενης χρονιάς και δίχως να κρύβουν παγίδες.
Τα ζητούμενα σε όλα τα θέματα ήταν ξεκάθαρα και οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές δεν αντιμετώπισαν προβλήματα. Εξέταζαν μεγάλο μέρος της ύλης και συγκεκριμένα τα θέματα Α2 και Α3 και Β2 αφορούσαν τα νέα τμήματα της ύλης. Υπήρχαν δυο ερωτήσεις ανάπτυξης με δέκα μόρια.
Πάγια θέση του Συλλόγου είναι ότι στα μαθήματα της Πληροφορικής η γνώση της θεωρίας θα έπρεπε να εξετάζεται με εναλλακτικούς τρόπους ώστε να αποφεύγεται η στείρα αποστήθιση.
Τέλος, η αλλαγή στην κατανομή των μονάδων στα επιμέρους θέματα δεν φαίνεται να επηρεάζει την τελική βαθμολόγηση. Καλά αποτελέσματα σε όλους τους μαθητές».
ΠΗΓΗ: larissanet.gr