Ένα έμπειρο όσο και μάχιμο στέλεχος της ΔΕΗ, τόσο εργασιακά όσο και συνδικαλιστικά, ο κ. Βασίλης Μητροδήμος, φιλοξενήθηκε στην σημερινή εκπομπή «Pressing στην Επικαιρότητα», για να δώσει απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα ακροατών.
Σύμφωνα με όσα είπε στον Χρήστο Τσούμαρη, η υπηρεσία απαντάει στο ειδικό τηλέφωνο 11770 για όλες τις υποθέσεις, σ’ ένα εύλογο μέσο διάστημα τριων λεπτών, ενώ σε περίπτωση καθυστέρησης κρατούνται τα στοιχεία του πελάτη προκειμένου να τον καλέσει όσο το δυνατόν πιο άμεσα κάποιο στέλεχος.
Πρότεινε μάλιστα τις απογευματινές ώρες ως πιο εύλογες ως προς τον χρόνο εξυπηρέτησης.
Ειδικότερα για το ζήτημα της διακοπής παροχής λόγω οφειλών στο μέσο της πανδημίας, ξεκαθάρισε πως η ΔΕΗ όχι μόνο δεν προχωράει σε τέτοιες ενέργειες κι ενημέρωσε πως σε κεντρικό επίπεδο συζητείται η ανεύρεση και άλλων λύσεων για την ανακούφιση των καταναλωτών.
Τέλος, παρέπεμψε στο 11770 και όσους έχουν κομμένο το ρεύμα λόγω οφειλών, προκειμένου να συνεννοηθούν για την επανασύνδεσή του, στο πλαίσιο προγραμμάτων που έχουν εκπονηθεί σε συνεργασία και με τους δήμους κι έκλεισε ζητώντας απ’ τον κόσμο να φροντίζει να τηρεί τα μέτρα ασφαλείας που όλο το τεχνικό προσωπικό φροντίζει να παίρνει όταν έρχονται σε επαφή για διάφορες εργασίες.