Έναν από τους κορυφαίους επιχειρηματίες της λαρισινής και θεσσαλικής ευρύτερα αγοράς, φιλοξένησε σήμερα ο Pressing 90.1, με αφορμή την συμπλήρωση 68 χρόνων ζωής της Electronet ΒΚ Καζάνας και του “Πάρτυ γενεθλίων, τιμών και δώρων” που εξελίσσεται αυτή την εβδομάδα στους χώρους του καταστήματος.
Πρόκειται φυσικά για τον κ.Βασίλη Καζάνα, ο οποίος φιλοξενήθηκε τηλεφωνικά από τον Χρήστο Τσούμαρη στην εκπομπή Tsoumbox, για μια συνομιλία που δεν περιορίστηκε στο πλαίσιο της εορταστικής δράσης των ημερών, αλλά επεκτάθηκε σε σημαντικά για την σύγχρονη εποχή θέματα, όπως η σχέση επιχείρησης και πελάτη, αλλά και η ανταπόκριση επιχειρήσεων και κόσμου στα νέα μοντέλα αγοράς, στα οποία ώθησε πολλούς από εμάς η πανδημία με τα περιοριστικά μέτρα της.
Μεταξύ άλλων, ο κ.Καζάνας, δεχόμενος με ευχαρίστηση τα χρόνια πολλά και από τον σταθμό μας, είπε στον Pressing 90.1 και τα εξής:
ΓΙΑ ΤΟ «ΠΑΡΤΥ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ, ΤΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΩΡΩΝ»: «Θεωρούμε καθήκον μας κάθε χρόνο τέτοια εποχή, να ανταποδίδουμε στον κόσμο την προτίμηση που μας δείχνει. Φέτος γιορτάζουμε τα 68 χρόνια της επιχείρησης και για μια εβδομάδα διαθέτουμε σχεδόν όλα μας τα είδη σε τιμές κόστους και κάθε μέρα υπάρχει μια μεγάλη κλήρωση, με δώρο αξίας, όπως για παράδειγμα σήμερα, που κληρώνουμε ένα πλυντήριο 8 κιλών, αξίας περίπου 500€. Η ανταπόκριση είναι σημαντική, ιδιαίτερα σε μια εποχή που όλοι επιζητούν τις προσφορές. Κι αναφερόμαστε σε προϊόντα που πέραν της συμφέρουσας τιμής, είναι ετοιμοπαράδοτα. Όσο για τα δώρα, αύριο θα είναι τηλεόραση, μεθαύριο ηλεκτρική σκούπα κι ό,τι άλλο διαθέτουμε για να πούμε αυτό το «ευχαριστώ» που θέλουμε να πούμε στους πελάτες μας. Το θεωρούμε καθήκον μας, πιστεύοντας πραγματικά πως δεν υπάρχει σπίτι στη Λάρισα που να μην έχει έστω μια ηλεκτρική συσκευή αγορασμένη απ’ τον Καζάνα. Οφείλω ωστόσο να επισημάνω ότι παρότι το «πάρτυ» διαρκή μια εβδομάδα κι έχουμε φροντίσει να κάνουμε τις σχετικές προμήθειες, καλό είναι όποιος ενδιαφέρεται για τις μεγάλες προσφορές να έρθει το γρηγορότερο, για να μην βρεθούμε στη δύσκολη θέση να τον δυσαρεστήσουμε λόγω ενδεχόμενης εξάντλησης του προϊόντος».
ΓΙΑ ΤΟ ΣΛΟΓΚΑΝ «ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ»: «Αισθανόμαστε ότι θα πρέπει να είμαστε παρόντες και να δίνουμε λύση στο πρόβλημα του πελάτη ή στην ανάγκη του να μπορεί να αγοράσει μόνο με πίστωση αυτό που του είναι απαραίτητο. Μια απρόσωπη εταιρεία, καθώς δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην πόλη μας ανταγωνιζόμαστε μια αγγλική και μια γερμανική πολυεθνική, δεν μπορεί να έχει αυτή την προσωπική σχέση. Γι’ αυτό και μέσα από τέτοιον ανταγωνισμό καταφέρνουμε να είμαστε πρώτοι σε πωλήσεις ηλεκτρικών συσκευών στη Θεσσαλία. Αυτό κάτι λέει… Δεν προδώσαμε ποτέ την εμπιστοσύνη των πελατών μας, γι’ αυτό και η συγκεκριμένη σχέση παραμένει άρρηκτη. Φυσικά, αντιλαμβανόμαστε πως ο κόσμος μας προτιμά στη ισοτιμία. Κανείς μας δεν έχει την απαίτηση να μας προτιμήσουν αν δεν έχουν την καλύτερη τιμή και την καλύτερη παροχή υπηρεσίας. Μην ξεχνάτε ότι τα ηλεκτρικά είναι ογκώδη προϊόντα, που χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή στη μεταφορά και στην τοποθέτηση κι απαιτείται ακριβής ενημέρωση του πελάτη για τη χρήση τους. Γι’ αυτό δεν χρησιμοποιούμε άλλες μεταφορικές αλλά δικά μας αυτοκίνητα με οδηγούς και προσωπικό σταθερό για 20 και 25 χρόνια, ώστε να ξέρουν όλοι καλά τη δουλειά τους, δίνοντας προσοχή και στην τελευταία λεπτομέρεια. Είναι λοιπόν φιλοσοφία μου καθένας που μπαίνει στο κατάστημα να αισθάνεται πως μπαίνει σπίτι του, σ’ έναν δικό του χώρο. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως φτάνουμε σε ποσοστό 93-94% θετικών σχολίων στην google, ενώ κάθε χρόνο βραβευόμαστε μέσω του site μας kazanas.gr για το υψηλό ποσοστό ευχαριστημένων πελατών. Όλα αυτά είναι κίνητρα για εμάς κι ακούγοντας τον πελάτη μας, φιλοδοξούμε να γινόμαστε διαρκώς καλύτεροι, κυνηγώντας το 100%!!! Σημειώστε μάλιστα πως ποτέ δεν βρισκόμασταν στο κέντρο της πόλης, που σημαίνει πως ο πελάτης δεν ήταν ποτέ περαστικός αλλά είχε προορισμό του το κατάστημά μας».
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΑΓΟΡΑ: «Κατά την περίοδο της καραντίνας, θεωρώ ότι ανταποκριθήκαμε στον καλύτερο δυνατό βαθμό. Να σκεφτείτε πως στο δεύτερο lockdown δεν υπήρξε ούτε ένας εργαζόμενός μας σε αναστολή, με το κατάστημα κλειστό. Εξυπηρετούσαμε τηλεφωνικά και με κάθε άλλο σύγχρονο τρόπο, φτάνοντας να στείλουμε σε κάποια περίπτωση ολόκληρο φορτηγό για μια συσκευασία με σακούλες ηλεκτρικής σκούπας, αξίας 10-12€, για να εξυπηρετήσουμε τον πελάτη. Πραγματικά αυτό εκτιμήθηκε. Όταν ανοίξαμε ήρθε κόσμος και μας είπε πως θέλει να μας τιμήσει για την εξυπηρέτηση που του παρείχαμε την δύσκολη ώρα που μας είχε ανάγκη. Όταν λοιπόν εισπράττεις θετικά αποτελέσματα από κάθε ενέργεια, μόνο ευχαριστημένος μπορεί να είσαι. Ωστόσο, η εξ αποστάσεως παραγγελία ήταν προφανώς μια λύση ανάγκης. Με το πουανοίξαμε, ο κόσμος είχε την ανάγκη να βγει και να ζήσει από κοντά την εμπειρία της αγοράς. Συνεχίζει βέβαια να αντλεί πληροφορίες και να κάνει έρευνα απ’ τον υπολογιστή του, αλλά όταν καταλήγει σε 2-3 προϊόντα, θέλει να τα δει, ειδικά αν πρόκειται για την πλειοψηφία των ηλεκτρικών συσκευών. Σε ηλεκτρονικά προϊόντα όπου μιλάμε μόνο για χαρακτηριστικά, όπως ένα τάμπλετ ή ένας υπολογιστής, μπορεί πιο εύκολα να ολοκληρωθεί η διαδικασία εξ αποστάσεως. Ένα ψυγείο όμως, ο πελάτης θέλει να το δει, να εκτιμήσει τον χώρο του, να το αγγίξει, να το ανοίξει και να το κλείσει. Ένα σίδερο η νοικοκυρά θέλει να το κρατήσει στα χέρια και να νιώσει πόσο είναι ή όχι βαρύ».
Ακούστε εδώ όλη την συνέντευξη: