Νέοι διάλογοι βλέπουν το φως της δημοσιότητας, για τα όσα διαδραματίστηκαν, το μοιραίο βράδυ, του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη. Η επικοινωνία του προφυλακισμένου σταθμάρχη, με τους συναδέλφους του, τις κρίσιμες ώρες, σε συνδυασμό με τις βάρδιες που δεν τηρήθηκαν, συνθέτουν το παζλ της τραγωδίας.
Σήμερα, ο εφέτης ανακριτής αναμένεται να καλέσει εκ νέου τον προϊστάμενο επιθεώρησης και τους δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες επίκεινται και νέες διώξεις. Ενδεχομένως επειδή είναι ογκωδέστατη η δικογραφία θα χρειαστεί ακόμη και κάποιες ώρες ο ειδικός εφέτης ανακριτής προκειμένου να τους καλέσει σε απολογία.
Ακόμα διερευνώνται πιθανές ποινικές ευθύνες στους γιατρούς που χορήγησαν την αναρρωτική άδεια στον προϊστάμενο επιθεώρησης και η οποία ξεκινούσε στις 2 Μαρτίου.
Την ίδια στιγμή, ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης έκανε αυτοψία στο σιδηροδρομικό δίκτυο από την Θεσσαλονίκη μέχρι και τη Λάρισα, ενώ μέχρι την Παρασκευή (17/3) αναμένεται να έχει αποκατασταθεί πλήρως η ηλεκτροδότηση του δικτύου στο σημείο της τραγωδίας.
Την ίδια ώρα, ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ισίδωρος Ντογιάκος από τον διοικητή του ΟΣΕ να του αποστείλει τους φακέλους για όλα τα σιδηροδρομικά δυστυχήματα τα τελευταία 15 χρόνια, με στόχο να διαπιστωθεί αν υπάρχουν ποινικές ευθύνες που δεν αναζητήθηκαν.
Επίσης, σε βάθος 15ετίας θα πάει η έρευνα και για τις συμβάσεις του ΟΣΕ, σύμφωνα με τον επικεφαλής της αρχής για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος, Χαράλαμπο Βουρλιώτη.
Έτσι εκτός από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης με τους 4 νεκρούς, στο ‘μικροσκόπιο’ μπαίνουν μεταξύ αυτών τα δυστυχήματα:
16 Μαΐου 2016: Σύγκρουση μηχανήματος συντήρησης σιδηροδρομικών γραμμών με ψεκαστικό σταθερής τροχιάς του ΟΣΕ, στις Σέρρες με απολογισμό δύο θανάτους και δύο τραυματισμούς
30 Σεπτεμβρίου 2019: Θανάσιμος τραυματισμός 55χρονου επιβάτη, κατά την επιβίβαση στο Δομοκό
21 Ιουνίου 2022: Σύγκρουση τρένου με Ι.Χ. σε αυτόματη φυλασσόμενη διάβαση στη Λάρισα με αποτέλεσμα τον θάνατο οδηγού.