Ένα αποκαλυπτικό έγγραφο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήρθε στη δημοσιότητα, το οποίο αναγράφει στοιχεία για τον έλεγχο των συρμών. Μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, έχει ξεκινήσει η έρευνα για τις ευθύνες και τα λάθη που οδήγησαν στην τραγωδία. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του OPEN, στο έγγραφο που εκδόθηκε στις 17/11/2021 αποκαλύπτεται ότι σε περίπτωση που απουσιάζει ο αρμόδιος επιθεωρητής ο έλεγχος γίνεται από τον Μηχανοδηγό ή τον βοηθό του. Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι σε περίπτωση που λείπει ο επιθεωρητής ο έλεγχος γίνεται με τους εξής τρεις τρόπους:
α) Οι συρμοί οι οποίοι εξέρχονται από τα μηχανοστάσια θεωρούνται ελεγμένοι ως συρμοί και ως μεμονωμένα οχήματα για να εκτελέσουν το κύκλωμα των αμαξοστοιχιών και να εισέλθουν στο μηχανοστάσιο για έλεγχο, επισκευή, συντήρηση την ίδια ή την επόμενη ημέρα.
β) Οι Συνοδοί, πέραν του καθιερωμένου ελέγχου της αμαξοστοιχίας πριν την αναχώρησή της, θα πρέπει συνεπικουρούμενοι από τεχνικό της Διεύθυνσης Συντήρησης να προβαίνουν σε δοκιμή πέδης, έλεγχο θυρών και σε έλεγχο της σύνδεσης των οχημάτων.
γ) Ο Μηχανοδηγός προβαίνει στις απαραίτητες δοκιμές όπως αυτές ορίζονται στην παράγραφο 2.3 του εγχειριδίου Μηχανοδηγού.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ