Αύξηση δρομολογίων και ταχυτήτων, αλλά με την ίδια επικίνδυνη κατάσταση στο δίκτυο καταγγέλλουν για ακόμα μία φορά οι μηχανοδηγοί, οι οποίοι ύστερα από έκτακτη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Σωματείου τους, αποφάσισαν 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση για τις 30 Μαΐου 2023.
Υπενθυμίζεται ότι από το πρωί της Δευτέρας είχε ανακοινωθεί ότι θα διπλασιάζονταν σε 4 τα ζεύγη δρομολογίων Αθήνα – Θεσσαλονίκη, ενώ θα αυξανόταν στα 140 από τα 100 η ταχύτητα των αμαξοστοιχιών σε συγκεκριμένα τμήματα του δικτύου, παρά το γεγονός ότι ορισμένα παραμένουν μη τηλεδιοικούμενα.
Ωστόσο, σήμερα, όπως κατήγγειλε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Ελξης (ΠΕΠΕ), Κώστας Γενιδούνιας, οι μηχανοδηγοί ενημερώθηκαν ότι θα υπήρχε λειτουργία μονής γραμμής στο τμήμα μεταξύ Λάρισας και Πλατέως, δηλαδή για μία απόσταση περίπου 130 χιλιομέτρων.
Αίτημα να κινηθούν τα τρένα σε μονή γραμμή ακόμα και στα Τέμπη
Ουσιαστικά δηλαδή, 2,5 μήνες μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών ζητήθηκε από μηχανοδηγό να κινηθεί σε μονή γραμμή με επιβατικό συρμό του Προαστιακού Θεσσαλονίκης, ο οποίος επαναλειτουργεί από σήμερα, και μάλιστα να περάσει με μονοδρόμηση από το σημείο του πολύνεκρου δυστυχήματος (!), κάτι το οποίο αρνήθηκε να κάνει ο μηχανοδηγός.
ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ